تبلیغات ویژه وبلاگ

۱۳۸۸ اسفند ۱۷, دوشنبه

روانشناسی رنگها

به گفته روانشناسان ٕهمه ما به نحوی متأثر از رنگها هستیم و به عبارتی ٕخود واقعی مان را با این رنگها نشان می دهیم.برای اسم هر فرد ٕرنگ مخصوصی وجود دارد که میتواند بر زندگی او اثر بگذارد.
رنگهای هماهنگ با ارقام و حروف عبارتند از:
قرمز:عدد ۱ ٕ حروف:ش ج س الف
نارنجی:عدد ۲ ٕحروف:ت ث ک ب
زرد:عدد ۳ ٕحروف:ی ل ص ض
سبز:عدد ۴ ٕحروف:و م د ژ
آبی:عدد ۵ ٕحروف:چ ن ط ظ
نیلی:عدد ۶ ٕحروف: ح خ ف
بنفش:عدد ۷ ٕ حروف:ع غ پ
صورتی:عدد ۸ ٕحروف:ز ق ه
طلایی:عدد ۹ ٕحروف ر ذ گ
ابتدا اسم و فامیل خود را روی کاغذی درج نمایید و بر اساس حروف آن ٕاز اعداد مربوط به آن استفاده کنید.
مثال: علی صالح
ع۷ل۳ی۳ص۳الف۱ل۳ح۶
سپس اعداد را جمع کنید:
۷+۳+۳+۳+۱+۳+۶=۲۶
این کار را تا زمانی که به دو رقم رسید ادامه دهید.دو عدد حاصل را دوباره جمع بزنید:۲+۶=۸
عدد ۸ مربوط به رنگ صورتی است.حال میتوانید مشخصات شخصیتی خود را با رنگ مورد نظر مشاهده کنید.
کار جمع زدن را تا رسیدن به جواب تک رقمی ادامه دهید.
رنگ صورتی:قدرت جسمی بالایی دارید.به دلیل اراده بالایی که دارید ٕمیتوانید به راحتی رؤیاهایتان را عملی سازید.با مسئولیتها به آسانی کنار می آیید.دیگران را در حل مشکلاتشان راهنمایی می کنید.از نظر عاطفی ٕقوی و عمیق هستید.صمیمیت بیش از اندازه با دیگران برای شما سخت است.
رنگ قرمز:بسیار جاه طلبید و گاهی برای رسیدن به اهدافتان ٕممکن است که از دیگران هم مایه بگذارید.قرمز رنگ حیات و جسارت است.همیشه آشکارا فعالیت می کنید و می خواهید که مورد توجه قرار بگیرید.بسیار خونگرم هستید و به سادگی تحریک میشوید.ممکن است که در اوج شادی ٕناگهان و با کوچکترین بهانه اخم های شما در هم رفته و به لاک خود فرو بروید.باید از انرژی فوق العاده خود درجهت مثبت استفاده کنید.
رنگ زرد:بسیار تیز هوش ٕخوش بین و فعالید.هرگز در ابراز آنچه که می خواهید ٕکم نمی آورید.به دلیل زنده دلی ٕابتکار و مستعد بودن در برقراری ارتباط خوب با دیگران ٕهمیشه دور وبر شما پراز دوستان مختلف است.به رغم روحیه بسیار شادی که دارید ٕهرگز احساس رضایت نخواهید کرد ٕمگر زمانیکه شادیهایتان رابا دیگران تقسیم کنید. تنها ایرادتان ٕقدرت تخیل وتجسم بیش از اندازه شماست که گاهی شما را در خود غرق می نماید.
رنگ بنفش:عاشق کندوکاو و جستجو در عمق هر پدیده وعلوم ماوراءالطبیعه هستید.برای همین ٕبه رشته هایی مانند فلسفه روی می آورید.هیج اتفاقی را به راحتی قبول نمی کنید ٕمگر آنکه خود آنرا تجربه کرده باشید.عاشق تنهایی هستید و هماهنگ شدن با دیگران برای شما مشکل است.
رنگ آبی:دیگران ٕشما را شخصی بدون تعارف و غیر تشریفاتی می دانند وبه همین دلیل ٕبرایشان جالب توجه هستید.آزادی برای شما ارزش زیادی دارد و هرگز نمی توانید در محیطی کار کنید که به شما تحکم شود و یا زیر نظر قرار بگیرید.اگر این همه دنبال تنوع هستید ٕبه این دلیل است که اعتقاد زیادی به حقیقت دارید و برای همین ٕزندگی با تمام مشکلات و سختیهایش ٕبرایتان ارزش فوق العاده ای دارد.
رنگ نارنجی:به سبب شوخ طبعی و بذله گویی تان ٕمحبوب دیگرانید.دیگران از بودن با شما لذت برده و انرژی مثبت میگیرند.آماده کمک به دیگران هستید.رنگین کمان زندگیتان را دوست دارید تا زندگی را برای دیگران نیز زیباتر کند.
رنگ طلایی:در هر چیزی ٕفقط حد بالای آن رضایت خاطر شما را بر آورده می کند.رفتار و کلام جذابتان ٕهرکشی را شیفته شما می سازد.دانش و آگاهی شما از زندگی ٕتوصیف نشدنی است.به هر چیزی با خوش بینی زیاد نگاه می کنید.می توانید معلم خوبی باشید و تمام تجربیات خود را به دیگران انتقال دهید.می توانید شرایط منفی را به بهترین موقعیتها بدل کنید.
رنگ نیلی:زندگی شما بیشتر به زندگی عارقان شباهت دارد.با عشق و علاقه ای که به پاکی و زیبایی های دنیا دارید ٕمی توانید توان و شادی فوق العاده ای به افراد افسرده ببخشید.علاوه بر نوع دوستی ٕاز حس ششم بسیار قوی برخوردارید وبراحتی از مشکلات مردم باخبر می شوید.
رنگ سبز:برای شما ٕداشتن برنامه روزانه و نظم و انضباط بسیار مهم است.دیگران ٕبرای گرفتن راهنمایی های جدی ٕنزد شما می آیند.برای حل مشکلات دیگران بشدت حرص می خورید.تکامل شخصیتی برای شما بسیار اهمیت دارد.برای وسعت بخشیدن به دانش خود ٕهرگز از آموختن دست برنمی دارید.ترجیح می دهید که به جای از شاخه ای به شاخه دیگر پریدن ٕبر هدف ثابتی متمرکز شوید.

سبز


  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis

محل قرار گیری لینک باکس زمزار و سیستم تبادل بنر







 
ساخت سال 1388 عصر ارتباط.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده