تبلیغات ویژه وبلاگ

۱۳۸۸ تیر ۳, چهارشنبه

TuneUp Utilities 2009 ابزار قدرتمند

TuneUp Utilities ابزاری بسیار مفید است که با استفاده از آن می توانید سیستمتان را سریعتر و ایمن تر از قبل کنید. تمام قسمت های مهم برنامه اعم از system configuration ، security ، cleanup و maintenance با گرافیکی مدرن و زیبا به راحتی در دسترس شما قرار دارد. این برنامه عملکرد سیستم شما را بهبود می بخشد و مشکلات و ارور های آن را رفع می کند و به شما این اختیار را می دهد تا سیستم را مطابق با سلیقه تان طراحی کنید! تمام قسمت های مهم سیستم با توضیحاتی کامل و ساده با تنها 1 کلیک قابل تغییر است و این برنامه به طور اتوماتیک تغییرات لازم در رجیستری را انجام می دهد. بیشتر تغییراتی که توسط برنامه انجام می شود قابل بازگشت به عقب به طور کاملا ساده و مطمئن توسط TuneUp Rescue Center است. این برنامه به شما تنظیمات بسیاری برای زیبا تر کردن ویندوز می دهد. برنامه TuneUp Utilities 2009 اطلاعات سوخته و ناکارآمد را از هارد و رجیستری شما تنها با چند کلیک ساده پاک خواهد کرد. این برنامه همچنین قادر به defragment کردن هارد و رجیستری جهت ارتقای سرعت ویندوز است. تمام این عملیات به صورت خودکار در هر هفته توسط برنامه TuneUp 1-Click Maintenance انجام خواهد شد.

از دیگر بخش های بسیار مهم و جالب برنامه بخش Customize کردن ویندوز هست بدین ترتیب شما می توانید آیکون تمام بخش ها ویندوز ، صفحه بوت شدن و لوگین شدن ویندوز ، تم ویندوز رو به دلخواه خودتون تغییر بدهید. در پایان مطلب لینک های مربوط به این بخش قرار داده خواهد شد.

بعضی از خصوصیات کلیدی برنامه:

- TuneUp Start page

بخشی از برنامه که قابلیت دسترسی کاربر به بخش ها مهم برنامه را می دهد و به طور مختصر و مفید وضعیت فعلی سیستم شما را چک می کند و گزارش می دهد.

- TuneUp Speed Optimizer

بخشی قدرتمند و هوشمند که با استفاده از ظاهری ساده به هر کاربری با هر سطح دانایی این اجازه را می دهد تا با چند کلیک ساده سرعت سیستم خود را ارتقا بخشد.

- TuneUp 1-Click Maintenance

بخشی که به طور خودکار عمل می کند. توسط این قسمت شما می توانید به سریع و با 1 کلیک سیستم خود را Tune کنید! از قابلیت های این بخش می توان به پاک سازی رجیستری از فایل ها سوخته و فولدر فایل های موقت ، defragment کردن خودکار درایو ها ، پاک سازی دسکتاپ و اصلاح shortcut ها اشاره کرد.

- TuneUp Drive Defrag

بخش مختص به عملیات Defrag و بهبود عملکرد درایو های سیستم با ظاهری متفاوت

- TuneUp Uninstall Manager

بخش مختص به عملیات حذف کردن برنامه ها با تنظیمات کامل و نشان دادن برنامه ها نصب شده با جزییات

- TuneUp Startup Manager

بخشی برای ارتقا سرعت لودینگ ویندوز در زمان LogOn شدن با آپشن ها مختلف

- TuneUp Registry Cleaner

بخش اختصاصی و قدرتمند برای پاک سازی و بررسی عمیق تر رجیستری

- TuneUp Memory Optimizer

بخشی برای زیر نظر گرفتن عملکرد مموری و ارتقا و بهبود آن

قابلیت های جدید در نسخه جدید برنامه:

- مدل جدید از بخش TuneUp Drive Defrag
- ارتقای عملکرد بخش TuneUp 1-Click Maintenance
- بخش Start page جدید
- بخش جدید Free up disk space
- و تنظیمات اختصاصی برای Vista

برای دریافت اطلاعات بیشتر و دانلود TuneUp 2009 به اینجا بروید

  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis

محل قرار گیری لینک باکس زمزار و سیستم تبادل بنر







 
ساخت سال 1388 عصر ارتباط.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده