تبلیغات ویژه وبلاگ

۱۳۸۹ شهریور ۳۱, چهارشنبه

آموزش کامل و جامع نقاشی رنگ و روغن توسط باب راس

آموزش کامل و جامع نقاشی رنگ و روغن توسط باب راس

آموزش کامل و جامع نقاشی رنگ و روغن توسط باب راس

زندگی نامه باب راس

باب راس در سال 1943 در شهر ساحلی دايتونای فلوريدا بدنيا آمد. پدر باب يك نجار بود. سال نهم دبيرستان بود كه مدرسه را رها كرد و به نيروی هوايی پيوست. بهنگام اقامتش در آنكورايج آلاسكا (Anchorage, Alaska) با نقاشی آشنا شد. بعد از پايان دوران خدمتش بود كه به مدارس زيادی برای يادگيری نقاشی رفت، اما از كندی رسم تابلوها با روشهای كلاسيك خسته و ناكام شد و تصميم گرفت در روش ”تر روی تر“ در نقاشی تحولی ايجاد كند و آنرا بكار گيرد تا بتواند بسيار سريعتر نقاشی بكشد و نقاشی ياد بدهد و اين دستمايه ی اصلی تكنيك او شد.

باب بعد از امتحان كردن روشهای بسياری در نقاشی، از جمله نقاشی آبرنگ، توانست روش ويژه ی خود را كه برگرفته از روش ”تر روی تر“ است ابداع كند. در روشهای كلاسيك رنگ روغن معمولا بعد از خشك شدن ِ يك لايه رنگ، لايه ی بعدی و جزئيات بعدی را اضافه می كنند و به همين دليل نمی توان يك اثر را يكباره خلق كرد. اما در روش تر روی تر می توان در كمتر از يك ساعت بطور كامل يك اثر را خلق كرد.

ويديوهای او تحت نام ” لذت نقاشی باب راس “ از سال 1983 شروع به توليد شدند كه ميليونها نفر در سراسر دنيا اين برنامه های تلويزونی را مشاهده می كنند.

او در برنامه هايش به همه ثابت می كند كه همه می توانند مانند او نقاشی بكشند! او با كلام شيوا و بسيار جذابش و استفاده از استعاراتی مانند: ”اين ابر كوچولو داره اونجا شادی می كنه“، ”شاد باشی كوه كوچولو“ و … قدم بقدم ما را با روح آرام و ديدگاه زيبای خود از زندگی آشنا می كند.
او با گفتن ”اين مخلوقات كوچك خدا دارن اونجا برای خودشون زندگی می كنن“ بما ياد آوری می كند كه هر چيزی و هر كسی به دوست نياز دارد، حتا يك بوته.

برنامه های تلويزيونی باب راس در ايران از سال 1380 در شبكه ی چهارم صدا و سيما آغاز به پخش شدند و در اين مدت بينندگان بسياری را با خود همراه كرده اند و عملا سطح هنر نقاشی ايران را بالا برده اند. اينك نقاشی يك هنر همه گير و بسيار جذاب شده است و كسی كه اين برنامه ها را ببيند نمی تواند از بی استعداد بودن بنالد!
به اين دليل كه دوبلر صدای باب در ايران صدايی مشابه باب، نرم و آرام، دارد بهنگام ديدن فيلم دوبله شده باب از تلويزيون شبكه ی 4 به ذهن بيننده ی ايرنی اين می رسد كه گزافه نيست اگر تصور كند اين خود باب است كه دارد به آرامی به فارسی سخن می گويد و اين دليل محبوبيت اين برنامه در ايران است.باب در سخنانش می گويد: ”هر روز، روز خوبی برای زندگی كردن است!“ و اين جمله بسياری از بينندگانش را به زندگی و آرامش تشويق می كند. بهمين دليل است كه ميليونها نفر در سراسر دنيا احساس نزديكی با روح اين مرد می كنند و او بحق عمق دوستی را با وجود خود نمايش می دهد.

قیمت: 10,000 تومان

روش خرید: برای خرید آموزش کامل و جامع نقاشی رنگ و روغن توسط باب راس، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش کامل و جامع نقاشی رنگ و روغن توسط باب راس


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis

محل قرار گیری لینک باکس زمزار و سیستم تبادل بنر







 
ساخت سال 1388 عصر ارتباط.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده