تبلیغات ویژه وبلاگ

۱۳۸۸ اسفند ۹, یکشنبه

اندیشه ثروت است اگر درست بیاندیشید و عمل کنید ثروتمند می شوید


اندیشه ثروت است اگر درست بیاندیشید و عمل کنید ثروتمند می شوید.

به راستی كه اندیشه , ثروت و دارایی است. دارایی قدرتمندی كه اگر با هدف مشخص، عزم راسخ و اشتیاق سوزان تركیب می‌شود ، راه رسیدن به ثروت را به روی شما می گشاید. وقتی كسی عمیقاً می‌خواهد به خواسته خود برسد مطمئناً به هدفش می‌رسد. مهمترین امر ساختن اندیشه است، وقتی كسی به واقع برای چیزی آماده می‌شود به آن می‌رسد.
به راستی اگر انسانها پای عقیده خود بایستند و به هدف خود بچسبند و آنقدر مداومت كنند تا خواسته آنها به وسواسی دایمی مبدل گردد، چه اتفاقها كه نمی افتد.

فرصت :
فرصت پشت در حیاط خلوت شما كمین می‌كند، گاه به صورت بدبیاری ظاهری می‌شود، گاه شكل شكست موقتی می‌گیرد، به همین دلیل است كه خیلی‌ها نمی توانند فرصت مناسب را تمیز دهند. برای بدست آوردن فرصت مناسب باید همه جوانب را در نظر بگیرید و از کمک گرفتن از دیگران هم غافل نشوید.

ر صورتی که شما بدنبال یک فرصت ویژه و استثنایی در قرن بیست و یکم هستید " ایران مارکت سنتر " حتما یکی از آنها است . ایران مارکت سنتر به شما کمک می کند که با استفاده از تکنولوژی های جدید , در راه کسب درآمد عالی قدم بردارید . این یک فرصت انحصاری است که فقط در اختیار افراد باهوش قرار می گیرد.

وقتی ثروت به سوی شما جاری می‌شود، حركتی بس سریع دارد، با تنعم همراه است، آنگونه كه تعجب می‌كنید كه در این چند سال كجا پنهان بوده است. این را هم بدانید كه ثروت نصیب كسانی می‌شود كه سخت كوشند و از مداومت لازم برخوردارند. وقتی اندیشیدن را شروع می‌كنید و ثروتمند می‌شوید در می‌یابید كه ثروت بایك حالت ذهنی آغاز می‌شود و باید هدف مشخصی داشته باشید.

دلایل شکست :

یكی از علل عمده شكست و ناكامی این است كه در برخورد با مشكلات کوچک متوقف می‌شویم و دست از تلاش بر می‌داریم.
هرگز به گفته دیگران دست از كار نكشید و قبل از موفقیت شكستهای موقتی و گذرا را بپذیرید.

شكست از آن كسانی است كه بی تفاوت اجازه می‌دهند ذهنیت شكست در آنها نفوذ كند و «موفقیت از آن كسانی است كه ذهنیت موفق دارند»

«ما باید بدانیم مسلط بر سرنوشت خود هستیم، ما كاپیتان روح خودهستیم، زیرا این قدرت را داریم كه افكار خود را كنترل كنیم. مغز ما با افكاری كه در ذهن خود داریم عجین می‌شود.و در شرایطی قرار می‌گیرد كه نیروی انسانها و وضعیت زندگی را كه با شرایط افكار ما سازگاری دارند هماهنگ می‌كند».
«قبل از اندوختن ثروت كلان باید اذهان خود را از اشتیاق به ثروت انباشته كنم. اگر طالب پول هستیم باید ذهنیت پول داشته باشیم تا اشتیاق به ثروت ما را به طرحی مشخص برای دستیابی به آن مجبور كند».

اگر ذهنیت پول و اشتیاق ثروت دارید " ایران مارکت سنتر " شما را در این را هدایت می کند.



اشتیاق نقطه شروع همه موفقیتها


«آنچه را مغز انسان تصور و باور كند به آن می‌رسد»

رمز موفقیت: كسی كه پل های پشت سرش را ویران می‌كند، برای خود راه بازگشتی باقی نمی‌گذارد، یا باید پیروز شود و یا از بین برود
هركس كه طالب پیروزی است باید كشتیها و پلهای پشت سرش را در آتش بسوزاند و راههای عقب نشینی را برخود ببندد.
اینگونه است كه می‌توان ذهن را در شرایط اشتیاق سوزان برای پیروزی قرارداد و این شرط لازم موفقیت است.

چند راه برای تبدیل اشتیاق به طلا :

مبلغ مورد نیاز خود را دقیقاً مشخص سازد

مشخص كنید برای رسیدن به هرچیز، باید چه چیز را از دست بدهید.

تاریخ مشخصی برای دستیابی به هدف خود درنظر بگیرید.

برنامه‌ای قطعی برای اجرای برنامه خود بریزید.

درباره از خودگذشتگی خود تصمیم بگیرید.

یادداشت خود را به صدای بلند، روزی دوبار بخوانید و باور كنید كه صاحب این پول و دارایی شده‌اید

و در آخر . . .



فرصتی را که ایران مارکت سنتر به شما می دهد بطور کامل و جامع بررسی کنید.

موفق و پیروز و ثروتمند باشید.



  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis

محل قرار گیری لینک باکس زمزار و سیستم تبادل بنر







 
ساخت سال 1388 عصر ارتباط.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده