تبلیغات ویژه وبلاگ

۱۳۸۸ بهمن ۱۳, سه‌شنبه

معرفی یک راه کسب درآمد از اینترنت

معرفی یک راه کسب درآمد از اینترنت
AFFILLIATE marketing
به طور ساده میتوان گفت affiliate marketing عبارت است از بازاریابی برای فروش کالاها یا خدمات دیگران و استفاده مشترک از سود حاصل از فروش آن کالا یا خدمات.
این کار در حقیقت مانند این است که شخصی وابسته به شرکت یا شخص دیگری بوده و به عنوان فروشنده در ازای هر فروش مبلغی را به صورت پورسانت از آن شخص یا شرکت دریافت نماید.

اصطلاح دیگری که باید به آن اشاره کرد. Affiliate programs است که می توان در فارسی آن را طرح فروش وابسته نامید. بدین صورت که کالا، صاحب کالا، قیمت کالا، پورسانت فروش هر کالا در یک سیستم
تعریف میگردند و سایر افراد میتوانند در این برنامه یا طرح فروش،جهت استفاده مشترک از سود کالا با صاحب کالا همکاری نمایند.

اهمیت Affiliate programs
در زمینه فروش کالاها یا خدمات ، مردم را میتوان به 2 دسته تقسیم بندی کرد. یک دسته کسانی که کالایی را تولید کرده اند و قصد فروش آن را دارند.( فروشنده )
و دسته دوم کسانی هستند که هیچ کالایی را برای عرضه ندارند ولی میتوانند کالاهای دیگران را به فروش برسانند.( تبلیغ کننده )

جزو دسته اول بودن معمولا سخت تر است چرا که تولید یک محصول یا ارایه خدماتی خاص تقریبا مشکل است و افراد باید در طی زمان طولانی با تجارب خاصی یا صرف هزینه زیادی یک محصول را تولید کرده و برای فروش عرضه کنند،بنابر این تعداد این افراد نسبت به گروه دوم بسیار کمتر است.

اما همواره این افراد برای فروش محصولات خود نیاز به افراد دیگری دارند تا با کمک آنها بتوانند تعداد بیشتری از محصول خود را به فروش برسانند.(افزایش فروش محصولات فروشنده) لذا در قبال پرداخت مبلغی از درامد فروش ، افراد دیگر را برای فروش محصول خود به همکاری می طلبند.بنابر این همکاری در زمینه فروش به نفع هر دو طرف است.کسی که کالایی را تولید کرده میتواند با فروش بیشتر سود بیشتری کسب کند و کسی که کالایی برای فروش ندارد میتواند با فروش کالاهای دیگران سود قابل توجهی دریافت نماید.(سیستم همکاری در فروش اینترنتی)

اینترنت ، انقلابی در برنامه های فروش
با فراگیر شدن اینترنت و ایجاد بازار چند صد میلیونی نفری آن، برنامه های فروش مشترک به شدت رشد کرده و در عرض چند سال تبدیل به یکی از درآمدزاترین کسب و کارهای اینترنتی شدند. وجود کالاهای الکترونیکی و سایر خدمات آنلاین مورد نیاز کاربران اینترنت باعث شد تا بسیاری از صاحبان این کالاها یا خدمات بتوانند به سادگی و تنها با چند کلیک ساده محصولات خود را به کاربر انلاین بفروشند و حتی شاید در زمانی که در خواب به سر می برند،اشخاص دیگری از هزاران کیلومتر دورتر و در نقطه ای دیگر از جهان به حسابشان پول واریز کنند!

با وجود کالاها و خدمات الکترونیکی چیزی به عنوان انبار کالا،حمل و نقل ، هزینه کارگر و کارمند و دهها مشکل دیگر از میان برداشته شد و به محض واریز پول از کارت اعتباری خریدار به حساب فروشنده ، محصول الکترونیکی از طریق اینترنت برای خریدار ارسال شده یا خدمات مورد نظر انجام می پذیرد. که در ایران به دلایل مختلف هنوز این روش گسترش نیافته است و به جای آن روش COD یا پرداخت پول در محل خریدار با همکاری شرکت پست توسعه یافته است.

مزیت های affiliate marketing یا بازاریابی فروش کالاها

۱)نیازی به تولید محصول برای فروش وجود ندارد . محصول قبلا توسط شخص دیگری تهیه و آماده شده است!
۲)شما به یک فروشنگاه اینترنتی برای فروش محصول نیاز ندارید و طبیعتا از هزینه های گزاف و مدیریت و نگهداری و سختیهای آن دور خواهید شد
۳)شما نیازی به ارتقا یا به روز رسانی محصول ندارید.
۴)خدمات پس از فروش ، گارانتی و سایر امور مرتبط با مشتریان به عهده شما نخواهد بود. کلیه دردسرهای احتمالی بر دوش صاحب کالا است.
۵)شما نیاز به انجام هیچگونه تراکنش مالی یا نگهداری حسابهای فروش کالاها نخواهید داشت. کلیه تراکنشهای مالی از طریق پردازشگر پرداخت (payment processor ) صورت خواهد گرفت .

شما هم اکنون می توانید از چنین سیستمی استفاده کنید و درآمد داشته باشید .برای استفاده از این سیستم اینجا را کلیک کنید



میزان پورسانت
میزان پورسانت معمولا بین 20 الی 75 درصد است! بله 75 درصد!! وجود برخی کالاهای نرم افزاری که تولید آنها در حجم انبوه نیازمند چند کلیک ساده و چند ثانیه زمان است و هزینه اضافه ای را بر دوش صاحب آن نمیگذارد باعث شده تا برای فروش بیشتر و ایجاد رغبت برای فروش حتی سهم بیشتری از سود را به بازاریاب دهند چرا که این نوع کالاها 80 یا 90 درصد سود دارند و هیچ هزینه دیگری برای تولید آنها در حجم زیاد وجود ندارد.
اما اکثر برنامه های فروش مشترک پورسانت حدود 40 تا 60 درصد را پیشنهاد می دهند و تعداد اندکی پورسانت بالای 65 درصد را در نظر گرفته اند. کتابهای الکترونیکی ، نرم افزار و چنین کالاهای الکترونیکی معمولا پورسانت بالاتری دارند.

روند کلی کار در سیستم همکاری در فروش ایران مارکت سنتر

به صورت خلاصه مراحل و روند کاری این سیستم به شرح زیر است:

1.صاحبان کالا ، در پنل کاربری خود محصولات خود را همراه با توضیحات،درج عکس محصول،درج توضیحات،قیمت محصول و همچنین تعیین درصد پورسانت کالا را وارد سیستم فروش می کنند.

2.بازاریاب یا فروشنده وابسته (مثلا شما) با مراجعه به سایت این سیستم و ثبت نام ، یک اکانت دریافت می دارید. سپس با مراجعه به سایت اصلی صاحب کالا به عنوان فروشنده ، برای فروش آن محصول خاص ثبت نام کرده و اطلاعات خود را از کد حساب خود در سایت وارد می کنید.

3.پس از ثبت نام به شما یک کد و لینک اختصاصی داده میشود که برای فروش همان کالای مورد نظر می باشد. شما این لینک را میتوانید در هر سایت ،وبلاگ ، آگهی یا حتی ایمیلی قرار دهید و شروع به بازاریابی برای آن محصول کنید به هر روش مذکور.

4.هر کاربری که از طریق کد شما وارد سایت شد،در صورت خرید کالا برای شما پورسانت منظور خواهد شد. از آنجا که کلیه این پروسه از طریق سایت مربوطه یا سایتهای معتبر انجام می شود لذا نگرانی بابت دریافت پورسانت وجود نخواهد داشت چرا که پول کاربر نه به حساب صاحب کالا بلکه به حساب ایران مارکت سنتر واریز میشود که ایران مارکت سنتر آن را تقسیم کرده و سهم شما را در حسابتان نگهداری میکند و سهم صاحب کالا را نیز در حساب آن شخص نگه میدارد و البته درصد کمی نیز به سهم این سیستم از فروش کسر می شود

5.نکته جالب دیگر این است که اگر شما شخص را به سایت فروشنده اصلی ارتباط دهید و خود آن شخص نیز به جای خرید محصول به عنوان بازاریاب (مثل شما)با آن سایت همکاری نماید،درصدی از فروش او نیز به شما تعلق خواهد گرفت که بازاریابی دو سطحی نام دارد.

در نتیجه با چنین راهکار سیستمی شما به عنوان یک بازاریاب می توانید به راحتی با داشتن یک وب سایت و یا وبلاگ رایگان به راحتی کسب درآمد کنید.برای عضویت در این سیستم و برای شروع کلیک کنید


دریافت پول
لازم به ذکر است ایران مارکت سنتر با تمامی اعضای این سیستم چه به عنوان فروشنده و چه به عنوان تبلیغ کننده هر هفته تسویه حساب می کند وکاربران این سیستم می توانند هر هفته مبلغ درآمد حاصل از فروش و یا پورسانت های خود را از حساب سیبای خود برداشت کنند.

پیشنهاد برای کسب درآمد اینترنتی از طریق سیستم های مشارکت در فروش فعال ایرانی
۱)سیستم مشارکت در فروش ایران مارکت سنتر با بیش از ۱۰۰۰ فروشگاه آنلاین

  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis

محل قرار گیری لینک باکس زمزار و سیستم تبادل بنر







 
ساخت سال 1388 عصر ارتباط.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده