تبلیغات ویژه وبلاگ

۱۳۸۹ مهر ۲۵, یکشنبه

کپسول های گیاهی چاق کننده آرکاد



نام محصول: کپسول های گیاهی چاق کننده آرکاد

کاربرد: چاق کننده سریع با فرآوری دارو مطابق با وضعیت جسمی شما

قیمت: 390000 ریال

روش خرید: پستی

با توجه به اینکه وضعیت جسمی افراد مختلف , داروهای متفاوتی را میطلبد و فاکتورهای زیادی در کمبود وزن دخیل هستند . براي اولين بار محصول منحصر به فردي را براي عرضه به هموطنان عزیز فرآوری كرده كه با استقبال بسيار زيادي روبرو شده است . زيرا در این روش دارو مطابق با وضعیت جسمی شخص فرآوري میشود و کلیه عواملی که باعث میشوند فرد از لاغری و کمبود وزن رنج ببرد ( مثل عدم جذب غذا , بی اشتهایی , انگل , بیماری های عصبی و .. ) را توسط داروساز و کارشناس مورد تایید ، شناسایی و درمان لازم صورت میگیرد . به عنوان مثال کسی که از ناراحتی های عصبی ( مثل استرس , جوش زدن , زود عصبانی شدن و .. ) رنج میبرد واین یکی از دلایل لاغر بودن وی است عصاره هایي چون بهار نارنج , بید مشگ ، سنبل اطيب ، گل گاو زبان و .. بیماری اش راکاملا برطرف نمود و به راحتی به وزن ایده آل خود ، به بهترین شکل ممکن خواهد رسید . همینطور کسی که اشتهاي كمي دارد و جذب غذا در بدنش از حد نرمال پایین تراست.

كپسول هاي گياهي آركاد ترکیبی از عصاره چندین گیاه درمانی ست كه سبب تحریک اشتها و جذب غذا در بدن شده، خواص و اثرات مثبت آن (حتی پس از پنج روز) کاملاقابل مشاهده است. بطوری که اگرهر روز وزن خود رابکشید عینا شاهد این تغییرات خواهید بود. ( یکی ازدلایل سریع الاثربودن این دارواستفاده ازعصاره گیاهان است) عصاره ها مواد موثره يك گياه هستند بنابراين تفاله و يا ماده دور ريختني اي درآنها نيست . (این دارو صد در صد ضمانت شده است) عملکرد اين فرآورده به این صورت است که : با بالا بردن اشتها و جذب غذا در بدن باعث افزایش وزن میشود. و از آنجایی که غذا جذب بدن میشود نه آب ، به هيچ عنوان بازگشت نخواهد داشت وهمه اندامها به صورت یک دست چاق میشوند ، نه فقط شکم یا صورت.

يكي از دلايل تكميل نكردن دوره هاي گياهي براي كساني كه ذائقه شان با طعم گياهان دارويي سازگار نيست . طعم بد داروهاست. ضمن اينكه صرف زمان زياد براي آماده سازي داروها هم يكي ديگر از دلايل به حساب مي آيد . در صورتي كه داروي گياهي آركاد به صورت كپسول فرآوري ميشود ، و اين يكي از بزرگترين محاسن اين دارو به حساب مي آيد كه علاوه بر استفاده آسان فاقد هرگونه عامل بازدارنده براي تكميل دوره درمان است . چنانچه پس از طی حتی یک هفته تغییری را احساس نکردید. (میتوانید آنرا مرجوع نموده و کل وجه خودرا بدون هيچ قيد و شرطي پس بگیرید.!!!!!!) *** نحوه خرید: پس از تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید.

برخی از امکانات و قابلیتها:
# كپسول هاي گياهي آركاد ترکیبی از عصاره چندین گیاه درمانی ست
# با بالا بردن اشتها و جذب غذا در بدن باعث افزایش وزن میشود
# همه اندامها به صورت یک دست چاق میشوند ، نه فقط شکم یا صورت
# چنانچه پس از طی حتی یک هفته تغییری را احساس نکردید, میتوانید آنرا مرجوع نمائید
# به شماره مجوز 22/843
# ***ابتدا خرید کنید, سپس وجه کالا را به مامور پست بدهید.***

لینک سفارش کالا




  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis

محل قرار گیری لینک باکس زمزار و سیستم تبادل بنر







 
ساخت سال 1388 عصر ارتباط.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده