تبلیغات ویژه وبلاگ

۱۳۸۹ تیر ۱۱, جمعه

آموزش كامل تکواندو

آموزش كامل تكواندو

آموزش كامل تكواندو

آموزش كامل تکواندو


ضربات پا + فرم هاي 1 الي 11

4 CD آموزش كامل تكواندو

تصحيح حركات فرم به صورت كاملا مجزا

مطابق با آخرين تغييرات رفع اشكال فرم

در مبارزه تکواندو از ضربات پا استفاده ی زیادی می شود وهمچنین در فرم نیز از آ نها (ضربات پا) استفاده می شود.در تکواندو به این ضربات چاگی می گویند.

آپ چاگی
پاکات آن نریا چاگی
دوليا چاگي
يوب چاگي
تي چاگي
مومدولیا چاگی
آبدوليا چاگي و...

تاریخچه تکواندو

تکواندو نام یک هنر رزمی است که اکنون به عنوان یک ورزش بین‌المللی شناخته میشود و طی 20 قرن در کره توسعه یافته است و همچنین طی این مدت مستقلا پیشرفت کرده، تا جایی که هم اکنون تبدیل به یک ورزش مدرن بین‌المللی شده اس. بارزترین مدارک موجود در مورد تکواندو نقاشیهای دیوار معابد است.

تصاویر موجود حاکی از مطالبی است که بدون شک مربوط به یک هنر رزمی میباشد. در اسناد بازمانده از امپراطوریهای گذشته به واژۀ سوباک بر میخوریم که عبارت است از یک هنر رزمی که از دستها و پاها استفاده میشد است. هنرهای رزمی در کره نیز همچون سایر کشورها برای دفاع در مقابل دشمنان و دعفاع در مقابل جانوران وحشی بنیان نهاده شده است و قبل از پیدایش و توسعۀ سلاح، مردم کره مجبور بودند با دستهای خالی به مبارزه با دشمنان بروند. هرنهای رزمی کاربردهایی نیز در ورزشهای بدنی داشتند.

تکواندو از سه دورۀ کوگوریوتلنگ کو «37 قبل از میلاد تا 668 میلادی»، امپراتوری کوریو «935 میلادی تا 1392 میلادی» و سلسلۀ (یی) «1392 میلادی تا 1910» در حال توسعه بوده تا اینکه اواخر امپراطوری (یی) کشور کره توسط ژاپنیها اشغال شد و ژاپنیها یک حکومت استعماری به سرکردگی ژنرالها در کره ایجاد کردند این حکومت تمامی فعالیتهای فرهنگی را متوقف کرد، مکالمات به زبان بومی کره ممنوع شد، جلوی تمرینات هنرهای رزمی بدون سلاح و سلاحدار بومی کره گرفته شده و کاراته جایگزین آنها گردید، با وجود این استادان و شاگردان هنرهای رزمی در خفا سعی به زنده نگهداشتن تکواندو و سایر هنرهای رزمی کره شدند. پس از آنکه کره در سال 1945 استقلال خود را کسب کرد جنبه‌های فرهنگی و اجتماعی کشور به حالت عادی خود بازگشت و فنون تکواندو هم به موازات آنها شروع به رشد و توسعه نمود. کره در سال 1984 تاک گیون «صورت قدیمی تکواندو» را به عنوان یک گنجینۀ پر ارزش فرهنگی اعلام کرد.

اصلاحات زیادی نسبت به زمانهای پیش در تکواندو انجام گرفته است و اکنون به عنوان یک ورزش بین‌المللی شناخته شده است.



آموزش كامل تکواندو

ضربات پا + فرم هاي 1 الي 11

4 CD آموزش كامل تكواندو

تصحيح حركات فرم به صورت كاملا مجزا

مطابق با آخرين تغييرات رفع اشكال فرم

قیمت: 8,000 تومان

روش خرید: برای خرید آموزش كامل تكواندو، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش كامل تكواندو

  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis

محل قرار گیری لینک باکس زمزار و سیستم تبادل بنر







 
ساخت سال 1388 عصر ارتباط.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده