تبلیغات ویژه وبلاگ

۱۳۸۹ مرداد ۳۰, شنبه

بازدید کننده تا مرز یک میلیون نفر در روز

افزایش رتبه سایت شما در گوگل و آلسکا با فن تکنولوژی صد در صد رایگان ژاپن

كسی هستید كه وبلاگ شخصی یا سایتی دارید و به نوشتن مطالب می پردازید و حتماً هم بازدید سایتتون براتون خیلی اهمیت داره ... ممكنه دست به هر كاری زده باشید ولی اون بازدید دلخواه رو هیچ وقت نداشتین ... این مقاله رو تا اخر با من باشید تا سایتی رو بهتون معرفی كنم كه یك افزایش بازدید و ترافیك ابدی برای سایتتون بیارید .

حتماً از فواید افزایش بازدید و ترافیك سایت اگاهی دارید ؛ افزایش ترافیك كه داشته باشید ، رتبه تون تو الكسا بالا می ره ، رتبه تون تو گوگل بالا می ره ، سایت ها بهتون تبلیغ میدن و ...

دیگه اینكه اگر سایتی با ترافیك بالا داشته باشید ، می تونید محصولات خودتون رو توش قرار بدید و بفروشید یا محصولات دیگر سایت هایی كه در ازای فروش درصدی رو به شما می پردازن رو قرار بدید و خلاصه اینكه كسب درامد داشته باشید .

راه های زیادی در نت وجود داره كه میشه بازدید یك وبلاگ یا سایت رو بالا برد ؛ موتور های جستجو ، تبلیغ در سایت ها ، فروم ها و ...

اما هیچ كدوم از این ها نمی تونن بازدید بالای سایت شما رو تضمین كنن . نمی تونن به طور قطع بگن كه ما در ازای دریافت این مبلغ و ارائه این خدمات برای شما مثلاً روزانه 1000 بازدیدكننده می فرستیم . اخر هم پشیمون میشید كه مبلغی رو به سایتی پرداخت كردید ولی اون بازدیدكننده ای كه انتظار می رفت رو نداشتید .

خلاصه می كنم ... من قصد دارم سایتی خارجی رو بهتون معرفی كنم كه اگر توش فعالیت مستمر داشته باشید ، تا عمر دارید براتون افزایش بازدید و ترافیك میاره ؛ این رو جدی میگم ... اصلاً هم سركاری نیست ...

شما در این سایت باید زیر مجموعه بگیرید ؛ اگر بتونبد حداقل زیر مجموعه رو بدست بیارید می تونید در سایت های كه در این سایت عضو هستند لینك داشته باشید ... لازم نیست شما كاری انجام بدید ؛ فقط لینكتون رو در پنل كاربری سایت ثبت می كنید و هر وقت تونستین اون تعداد زیر مجموعه رو بدست بیارید ، سایت خودش به صورت اتوماتیك لینك شما رو در سایت هایی كه گفتم به نمایش می زاره . سایت های عضوی كه لینك شما در اونها قرار می گیره خارجی هستن و پیج رنك بالایی دارند .

شاید پیش خودتون بگید : بازدیدكننده خارجی كه به درد من نمی خوره ... تا بفهمه سایت من فارسیه زودی میره !

اشتباه نكنید ... بازدیدكننده خارجی ممكنه به محض اینكه وارد سایت شما بشه و متوجه كه سایت فارسیه ، سایت رو ترك كنه ؛ اصلاً ورود بازدیدكننده به سایت شما مهم نیست ... سایت های عضوی كه لینك شما در اونها قرار می گیره ، محبوبیت و پیج رنك بالایی دارند و قرارگیری لینك شما در چنین سایت هایی باعث بالا رفتن بك لینك شما میشه .

اولین و مهم ترین عاملی هم كه در دادن رتبه به سایت ها توسط گوگل بررسی میشه ، بك لینك هست ... عوامل دیگری هم موثره ولی هیچ كدوم به اندازه ی بك لینك مهم نیستن .

در برخی موارد مشاهده شده كه در اثر افزایش بك لینك ، پیج رنك سایت هایی از صفر شده 4 !

اگر بخوام در این مورد توضیح بدم چند صفحه ای میشه و حوصله ش رو هم ندارم ... كافیه یكم تو اینترنت سرچ كنید . در این مورد تو سایت ها زیاد نوشتن ...

فقط این رو بدونید كه كافیه لینك شما برای مدت نامحدود در این سایت ها قرار بگیره ...


در اینده كه رتبه شما بالا رفت گوگل رتبه های اول جستجو ها رو به سایت شما اختصاص میده و به تدریج بازدیدكننده ایرانی زیادی به سایت شما میان و اون موقع است كه به هدفتون می رسید .


با كسب 10 زیر مجموعه ، لینك شما در 10 سایت پربازدید قرار می گیره ، اگر اون 10 زیر مجموعه هم 10 زیر مجموعه بگیرن ، لینك شما 100 سایت نمایش داده میشه و همینطور ادامه پیدا می كنه تا اینكه به مرز یك میلیون سایت برسه و اون وقته كه دیگه لازم نیست كاری كنید ؛ ترافیك مادام العمر خواهید داشت.

البته با كسب همون 10 زیر مجموعه ی ناقابل هم ترافیك خوبی برای سایتتون میاد . با كسب 10 زیر مجموعه لینك شما در 10 سایت پربازدید قرار می گیره و اگر خواستید می تونید از همونجا فعالیتتون رو قطع كنید و شاهد افزایش ترافیك سایتتون باشید .

اگر با این توضیحات متوجه نشدید اشكالی نداره ... مراحل كار رو در اشكال زیر مشاهده كنید :

1 – سایت ها زیر مجموعه شما می شوند :

2 – زیر مجموعه های شما به صورت جداگانه زیر مجموعه كسب می كنند :


3 – به همین ترتیب شما زیر مجموعه های تو در تویی خواهید داشت :


4 – اخرین مرحله كه بی نهایت زیر مجموعه كسب می كنید :


نحوه ثبت نام در این سایت:

فقط قبل از ثبت نام در این سایت حتما دقت داشته باشید که از طرف این سایت هر هفته یک ایمیلی دریافت خواهید کرد , این ایمیل ممکن است به قسمت spam برود حتما آن را باز کنید و بخوانید تا حساب شما را نبندن .

در صفحه ثبت نام باید كدهای اختصاصی خودتون رو با كلیك بر روی لینك های اگهی های تبلیغاتی این سایت دربیارید .

روی لینكی كه در كادر Sponsor Ad هست كلیك كنید . صفحه اون اگهی باز میشه و پس از گذشت ثانیه هایی كه از اون سایت بازدید كنید كدی در قسمت بالای اون به شما داده میشه ... اون كد رو در قسمت Sponsor Ad تكست باكس وارد كنید .

در كادر پایین تر هم 6 اگهی تبلیغاتی وجود داره ... روی اونها هم كلیك كنید و كدی رو كه هر كدوم از اونها بهتون میده رو در محل اختصاصی موجود در تكست باكس وارد كنید .

بعد به مرحله دوم برید و اطلاعات خواسته شده رو طبق عكس زیر وارد كنید و در نهایت روی دكمه Sign Me Up Now! كلیك كنید .

برای ثبت نام روی بنر زیر کلیک کنید:





Click Here for your Free Traffic!

یا بر روی لینک زیر کلیک کنید:


Send me One Million FREE Guaranteed Visitors

اگر اطلاعات رو به درستی وارد كرده باشید ، سایت پیغام ارسال ایمیل فعال سازی به ایمیلتون رومیده .

به ایمیلتون مراجعه كنید ... سه ایمیل برای شما ارسال میشه . ممكنه به پوشه اسپم ها ارسال شده باشن ... در یكی تبریك و عضویت و توضیحات اضافی وجود داره ، در دیگری لینك فعال سازی و در سومی مشخصات لوگین و پروفایل شما درسایت .

وارد ایمیل فعال سازی بشید و روی لینك فعال سازی كلیك كنید تا حساب كاربری شما در سایت فعال شه ...

پس از فعال سازی به صفحه اصلی سایت برید و بر روی لینك Member Login در بالای سایت كلیك كنید .

در صفحه لوگین باید User id و پسورد خودتون رو وارد كنید ... User id در ایمیلی كه مشخصات لوگین و پروفایل شما ارسال شده وجود دارد ... روی دكمه Login كلیك كنید تا وارد پنل كاربری بشید .

در پنل كاربری با كلیك بر روی لینك Edit My Profile می تونید اطلاعات پروفایل خودتون رو تغییر بدید یا حساب كاربری تون رو حذف كنید .

با كلیك بر روی لینك Edit My Ad می تونید ادرس و توضیح لینك سایتتون رو ویرایش كنید .

با كلیك بر روی لینك See My State می تونید تعداد زیر مجموعه های خودتون در رده های مختلف رو ببینید .

با كلیك بر روی لینك Get My URL & Banners می تونید لینك معرفی خودتون رو دریافت كنید و با استفاده از اون زیرمجموعه كسب كنید . می تونید به صورت لینك یا در قالب بنر در سایتتون قرار بدید ... توضیحات كامل در این صفحه وجود داره .

با كلیك بر روی لینك Logout هم كه از پنل كاربری خارج میشید .

وقتی كاربری از طریق لینك شما وارد سایت شود ، برای دریافت یكی از كدهای اختصاصی باید بر روی لینك سایت شما كلیك كند ... سایت شما برای ثانیه هایی نمایش داده می شود و پس از گذشت زمان كد اختصاصی كاربر نمایان می شود . لینك شما به صورت تصادفی برای بازدیدكننده گان دیگری كه قصد عضویت دارند نیز نمایش داده می شود .

  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis

محل قرار گیری لینک باکس زمزار و سیستم تبادل بنر







 
ساخت سال 1388 عصر ارتباط.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده