تبلیغات ویژه وبلاگ

۱۳۸۹ مهر ۱۸, یکشنبه

آموزش زبان پاسپورت - 35 زبان زنده دنیا Passport to 35 Languages

آموزش زبان پاسپورت - 35 زبان زنده دنیا Passport to 35 Languages

آموزش زبان پاسپورت - 35 زبان زنده دنیا Passport to 35 Languages


در سه CD + یک DVD در کاور رنگی

نرم افزار جامع آموزش زبان Passport to 35 Languages محصولی از شرکت eLanguage امریکاست که جوایز متعددی را از سوی منتقدان برای خلق نرم افزار مالتی مدیا آموزش زبان های مختلف به ساده ترین شیوه ممکن دریافت کرده است. شرکت eLanguage پیشتر با تولید سری آموزش های تخصصی زبان های انگلیسی، فرانسه، آلمانی و سایر زبان های مطرح با نام Learn To Speak English و ...نام خود را در ردیف شرکت های بزرگ تولید کننده نرم افزار آموزش زبان قرار داد .

و اما نرم افزار Passport to 35 Languages ..... مطمئنا یادگیری یک زبان تازه هیچگاه به این سادگی نبوده است این نرم افزار جامع آموزشی که بر پایه آسان دیدن، شنیدن و گفتن و تکرار کردن است و با تمرینات متعدد برای هر یک از زبان های زنده دنیا توانسته یادگیری هر یک از 35 زبان تحت آموزش خود را مهیج و لذتبخش و آسان کند

شیوه آموزش به گونه ایست که زبان آموز سریعا در درک شفاهی و نوشتاری در هر یک از زبان ها پیشرفت خواهد کرد چرا که به صورت طبقه بندی شده با شروع از لغات و همزمان با آموزش لغات، آموزش مکالمه و در کنار آنها گرامر و اصول فرهنگی و زبان شناختی زبان مرجع و همچنین تمرینات متعدد و درخواست از زبان آموز برای تکرار توسط Headset که نرم افزار در تمرین همانند یک معلم خانگی باید جواب شمارا بشنود تا شما را برای تمرین بعد آماده کند.

Passport to 35 Languages چه زبان هایی را به ما می آموزد؟

- این نرم افزار دارای 7 زبان مبدا یا زبان تحت تسلط شما برای انتخاب است زبان های مبدا این نرم افزار عبارتند از انگلیسی امریکایی، فرانسه، آلمانی، اسپانیولی، ایتالیایی ، پرتغالی و هلندی

زبان های مقصد یا زبان هایی که توسط این برنامه می توان آموخت به ترتیب حروف الفبا عبارتند از :

انگلیسی بریتانیایی، انگلیسی امریکایی، فرانسوی، آلمانی، ترکی ، روسی، فارسی، اسپانیایی، هلندی، ایتالیایی، پرتغالی،عربی، هندی، بلغاری، چینی ، ژاپنی، چک، دانمارکی، یونانی، هبری، مجاری، ایرلندی، کره ای، نروژی، لهستانی، رومانیایی،سواحیلی، سوئدی، فیلیپینی، تایلندی، اکراینی، ویتنامی، اندونزیایی، استونیایی و ناتالی

چه کسانی می توانند توسط Passport to 35 Languages زبان فراگیرند ؟ تقریبا تمامی افراد از تمامی سنین می توانند با محیط این بسته آموزشی ارتباط برقرار کرده و زبان فراگیرند.

آن دسته افرادی که با هر یک از زبان های مبدا یعنی انگلیسی ، فرانسه، آلمانی، اسپانیولی، ایتالیایی ، پرتغالی و هلندی آشنایی دارند به آسانی می توانند هر یک از 35 زبان مقصد را فرا گیرند

این پکیج جایگزینی عالی برای کتاب های آموزش زبان در سفر است

چگونه من می توانم یک زبان خارجی را با بسته آموزشی Passport to 35 Languages به سادگی بیاموزم ؟

کار با این نرم افزار همانطور که سازندگان آن ادعا می کنند بسیار ساده است . تنها کافیست پس از اجرای آن زبان مبدا یا به اصطلاح تحت تسلط خود را انتخاب کنید و سپس زبان مقصد یا همان زبانی را که تمایل به فراگیری اش دارید از میان لیست 35 زبان زنده دنیا موجود در نرم افزار انتخاب کنید

- پس از یادگیری ابتدایی لغات و عبارات، تلفظ لغات و عبارات خود را به آسانی با نرم افزار مقایسه کنید و پیشرفت خود را مرحله به مرحله با نرم افزار قدرتمند تشخیص صحبت و تلفظ هوشمند موجود در Passport to 35 Languages، حس کنید .

خواه شما قصد رفتن به تعطیلات به یک کشور خارجی را دارید، خواه برای مضامین کاری و یا حتی اگر تنها از روی علاقه می خواهید زبان بیاموزید، این نرم افزار جامع، ساده ترین راه را پیش روی شما می گذارد .

چرا یادگیری زبان توسط Passport to 35 Languages برای من آسان است؟

- به دلیل بهره گیری از تکنیک نوین See It/Hear It که به سریعترین شکل ممکن لغات اصلی هر زبان را با کمک تصویر و تلفظ همزمان لغت و مشاهده ترجمه آن به خوبی هر لغت و معنای آن در ذهن شما نقش می بندد .

- مشاهده مکالمات روزمره تصویری، همراه با ترجمه همزمان آن .

- آموزش و یادگیری گرامر به صورت متنی و یا همزمان با آموزش مکالمه .

- یادگیری مهارتهای نوشتاری و گفتاری هر زبان .

- تمرینات متنوع و مهیج که به مشارکت و صحبت شما با نرم افزار نیاز دارد

- آشنای با فرهنگ و رسوم هر یک از زبان های مورد یادگیری

- ضبط تلفظ شما توسط نرم افزار و سپس پخش آن و مقایسه آن با گوینده زبان اصلی و دریافتن تفاوت ها و ایرادهای تلفظی شما .

وجود چهار بخش عمده آموزشی که هرکدام شامل زیر مجموعه های مختلفی می شوند یادگیری لغت و مکالمه بر از اساس موضوع، یادگیری تلفظ، بخش دیکشنری برای هر زبان، گرامر و بخش Travel یا مسافرت برای آشنایی با فرهنگ ها

پک آموزشی Passport to 35 Languages متشکل از چیست ؟

این بسته آموزشی متشکل از 3 سی دی آموزشی زبان های مختلف دنیا و

- سی دی شماره یک : آموزش زبان های انگلیسی امریکایی، انگلیسی بریتانیایی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، هلندی، روسی، اسپانیولی (castilian )، اسپانیولی لاتین، ژاپنی و پرتغالی .

- سی دی شماره دو : آموزش زبانهای عربی، چینی، یونانی، هبری، هندی، بلغاری، کره ای، فیلیپینی، اکراینی، تایلندی و اندونزیایی .

- سی دی شماره سه : آموزش زبانهای ترکی، فارسی، فنلاندی،چک، مجاری، ایرلندی، نروژی، لهستانی، رومانیایی، سواحیلی، سوئدی، ویتنامی و استونیایی .

- DVD هدیه این بسته آموزشی متشکل از دو نرم افزار قدرتمند مترجم متن زبان های مطرح دنیاست همراه با نرم افزار های دیکشنری مورد نیاز زبانهای دنیاست .

نرم افزار Systran Translator Premium 6 مترجم عظیم متن 15 زبان زنده دنیا به یکدیگر با کمترین میزان خطا .

نرم افزار Power Translator 12 Pro مترجم عظیم متن 10 زبان زنده دنیا به یکدیگر

کلکسیون دیکشنری های دو جانبه شرکت Lingvosoft برای 25 زبان زنده دنیا

قیمت: 5,000 تومان

روش خرید: برای خرید آموزش زبان پاسپورت - 35 زبان زنده دنیا Passport to 35 Languages، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش زبان پاسپورت - 35 زبان زنده دنیا Passport to 35 Languages


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis

محل قرار گیری لینک باکس زمزار و سیستم تبادل بنر







 
ساخت سال 1388 عصر ارتباط.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده