تبلیغات ویژه وبلاگ

۱۳۸۹ مهر ۲, جمعه

كاور ضد اشعه موبايل آيلين مدل جعبه اي در آهنربايي2010

كاور ضد اشعه موبايل آيلين مدل جعبه اي در آهنربايي2010

كاور ضد اشعه موبايل آيلين مدل جعبه اي در آهنربايي2010

آيا مي دانيد امواج تلفن همراه شانس ابتلا به دو نوع تومور مغزي را تا 50% افزايش مي دهد؟
آيا مي دانيد توسط پژوهشگران سازمان بهداشت جهاني، عوارض زير توسط تلفن همراه به اثبات رسيده است:

1- افزايش احتمال ايجاد و گسترش تومورهاي سرطاني و آسيب پذيري بدن در برابر عوامل بيماري زا
2- اختلالات خواب، فراموشي، سردرد و افسردگي
3- احساس داغي در داخل سر
4- افزايش احتمال ابتلا به آلزايمر و پاركينسون
5- مسموميت خوني
6- بروز مشكلات ژنتيك
7- احساس خستگي
8- بروز اختلالات جنسي و كاهش توان باروري و نهايتاً ناباروري
و ...

ولي ديگر جاي هيچ نگراني نيست..


كاور ضد اشعه تلفن همراه آيلين هم اكنون در دستان شماست!

كاور ضد اشعه تلفن همراه آيلين يك پكيج حرفه اي ضد امواج موبايل است كه در يك سمت آن يك لايه ويژه غير قابل نفوذ امواج ماكروويو تلفن همراه جا داده شده است كه باعث مي شود اين امواج به داخل مغز نفوذ نكنند و به اين صورت از عوارض و خطرات بالقوه و جبران ناپذير مجاورت نزديك باتلفن همراه در هنگام مكالمه جلوگيري مي شود.
امواج تلفن همراه در هنگاه مكالمه به شدت افزايش يافته و در همه جهات در فضا منتشر مي شوند. هر چه به تلفن همراه نزديك تر شويم دامنه انرژي و شدت امواج افزايش مي يابد كه اين امواج مي توانند آثار بسيار خطرناك و جبران ناپذيري به بافت هاي حساس بدن علي الخصوص مويرگ هاي مغزي داشته باشند.
كاور ضد اشعه آيلين با استفاده از پوشش غيرقابل نفوذ خود امواج تلفن همراه را به سمت مخالف بدن منعكس مي كند و براي شما يك مكالمه سالم و بي خطر را به ارمغان مي آورد.
كاور ضد اشعه آيلين با دستگاه انرژي سنج امواج الكترومغناطيس CellSensor تست شده و ثابت گرديد كه اين وسيله 99/99% در پيشگيري از ورود امواج خطرناك و سرطان زاي تلفن همراه به مغز موثر مي باشد. فيلم تست اين كاورها همراه با محصول سفارش داده شده براي شما ارسال مي گردد كه از لحاظ ضد اشعه بودن آن اطمينان حاصل نماييد.

در مدل هاي جديد كاور ضد اشعه آيلين امكان كار با گوشي درون كاور و در هنگام مكالمه وجود دارد و نيازي به درآوردن گوشي نيست. و اين تنها يكي از مزاياي كاور ضد اشعه تلفن همراه آيلين به مشابه هاي داخلي ( تقلبي و اصلي!) مي باشد.

اين اختراع در اداره كل مالكيت صنعتي ايران به ثبت رسيده است و با نام تجاري آيلين در ايران و جهان در حال عرضه مي باشد.
توليد كاور ضد اشعه آيلن به دليل حساسيت عملي و زيبايي آن، به صورت دست ساز انجام مي گيرد و در فرآيند ساخت آن نهايت دقت و ظرافت لحاظ مي شود.

آيلين = يك مكالمه سالم با تلفن همراه

آيلين مناسب ترين هديه براي شما و آنان كه دوستشان داريد.

اين محصول با گارانتي ( ضمانتنامه ضد اشعه بودن) به فروش مي رسد..

اين روزها همه با كاور ضد اشعه آيلين مكالمه مي كنند.. شما چطور؟

آيلين پديده اي كه هرگز از خريد آن پشيمان نخواهيد شد..

تمامي مشتريان ما از سراسر ايران پس از اولين سفارش و مشاهده فيلمي كه در يك CD همراه كاور ضد اشعه آيلين ارسال مي گردد، (كه شامل تست كاور آيلين با دستگاه و كليپ هاي مستند و باور نكردني زيادي در مورد عوارض تلفن همراه) تعداد زيادي از آن را براي تمامي اعضاي خانواده سفارش مي دهند..

شركت ما به خاطر اختراع و توليد اين پديده، از سازمان يونسكو و وزارت علوم و تحقيقات و فناوري لوح تقدير و تنديس جشنواره ملي حركت را دريافت نموده است.

ما به كار خود ايمان داريم. شما نيز پس از استفاده از كاور ضد اشعه آيلين به آن ايمان خواهيد آورد و براي همه عزيزان خود سفارش خواهيد داد.

راهنماي سفارش: پس از فشردن دكمه خريد در بخش پيام سفارش، مدل گوشي خود و همچنين رنگ مورد نظر را بنويسيد تا مناسب ترين آيلين مطابق درخواست شما برايتان ارسال شود.

طرز استفاده: گوشي خود را در كاور ضد اشعه موبايل آيلين قرار داده و با آن مكالمه نماييد- در حالت عادي نيز گوشي درون كاور را از شمت جلو (بخش ضد اشعه) در داخل جيب يا كيف خود فرار دهيد كه مواجه امواج موبايل با بدن شما به حد اقل برسد..
اگر سوال يا ابهامي در ذهن شما در مورد نحوه عملكرد اين محصول وجود دارد در بخش پيغام سفارش ذكر نماييد تا قبل از ارسال با شما تماس گرفته شود.

هميشه شاد و سلامت باشيد.

قیمت: 14,000 تومان

روش خرید: برای خرید كاور ضد اشعه موبايل آيلين مدل جعبه اي در آهنربايي2010، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید كاور ضد اشعه موبايل آيلين مدل جعبه اي در آهنربايي2010


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis

محل قرار گیری لینک باکس زمزار و سیستم تبادل بنر







 
ساخت سال 1388 عصر ارتباط.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده